Betrouwbare informatie over goede doelen
KBS logo_Een website van.png
1

Meer vertrouwen

Deze database bevat betrouwbare gegevens over 5.000 Belgische verenigingen en stichtingen. We updaten de database dagelijks, op basis van informatie van officiële bronnen en de goede doelen zelf.
2

Steun een goed doel dat bij jou past

Wil je een goed doel steunen, financieel of als vrijwilliger? In deze database vind je meer informatie over verenigingen en goede doelen die jou nodig hebben.

Beauty without Irony Vereniging zonder winstgevend doel Deze organisatie neemt deel aan Music For Life

Officiële naam: BEAUTY WITHOUT IRONY

If you're old enough to have sex, you're old enough to have safe sex

Adres
Grapheusstraat 50-52
2100 - Antwerpen - Deurne

Oprichtingsjaar
2004

Jongeren - Opleiding/tewerkstelling


Telefoon (algemeen nummer)
032373382

Stuur ons een e-mail!

Bezoek onze website!

MISSIE
Bewustwording bij jongeren creëren over onderwerpen zoals HIV/AIDS, mensenrechten, ecologie, tolerantie & compassie en zelfvertrouwen bij jonge vrouwen, door middel van campagnes en samenwerkingen met bedrijven en andere organisaties. Hierbij maken we gebruik van elementen uit de pop cultuur zoals mode, muziek, design, celebrities, sport…

MISSIE

Bewustwording bij jongeren creëren over onderwerpen zoals HIV/AIDS, mensenrechten, ecologie, tolerantie & compassie en zelfvertrouwen bij jonge vrouwen, door middel van campagnes en samenwerkingen met bedrijven en andere organisaties. Hierbij maken we gebruik van elementen uit de pop cultuur zoals mode, muziek, design, celebrities, sport en sociale media.

MEER

FOTO' S
FILMPJES
FINANCIËN

JAARLIJKSE ONTVANGSTEN:

< 100.000€

Financiële data bekijken

ORGANISATIE

AANTAL BETAALDE MEDEWERKERS: 1 tot 4

AANTAL VRIJWILLIGERS: Minder dan 20

MEER INFO OVER DE ORGANISATIE

PROJECTEN
  • Asia against AIDS-Back To Zero

    In 2014 zijn we begonnen met het pilot project van 'Asia against AIDS-Back To Zero' in Indonesië: we hebben een social media platform gemaakt dat geleid wordt door jonge Indonesische mensen en we werken samen met lokale beroemdheden, HIV/AIDS organisaties, modemerken, etc. We informeren jongeren…

    MEER

  • Eastpak Artist Studio

    Jaarlijkse collectie samen met tassen merk Eastpak, gekoppeld aan een social media campagne. Er doen zowel jonge studenten, ontwerpers als bekende namen zoals Jean-Paul Gaultier, Walter Van Beirendonck en Manolo Blahnik aan mee. De volgende campagne is voor najaar 2016

    MEER

  • ESSENTIEL X DAA

    Begin september 2016 werd een unieke capsule collectie gelanceerd door ESSENTIEL ANTWERP voor Designers against AIDS bestaande uit kleding en accessoires geïnspireerd door clubbing in New York en London de jaren '90, toen AIDS volop slachtoffers maakte in de modewereld- en daarbuiten. Er werd ook…

    MEER

De gegevens van de organisatie zijn afkomstig van de volgende officiële bronnen: Kruispuntbank der Ondernemingen, Belgisch Staatsblad, Rijksdienst voor Sociale Zekerheid, FOD Financiën en Nationale Bank van België. Deze officiële gegevens worden dagelijks geüpdatet. Daarnaast zijn er gegevens afkomstig van de organisatie zelf.